Friday, February 8, 2013

Kehebatan Stress


Stress mampu membuatkan anda menjadi 2 kali ganda lebih kuat apabila anda tiba2 mencampakkan meja makan ke arah rakan anda yang buat lawak sensitif yang sensentapkan anda.
Kalau dipandang dari sudut positif, stress boleh menjadi seakan booster yang mendorong anda menjadi lebih termotivasi tapi untuk jangka masa panjang, rambut anda mampu berubah jadi putih dan kadang2 biru.
Kau percaye kau buduh.
Untuk aku, aku perlukan juga stress kerana aku seorang yang terlalu relax dalam macam2 perkara. Sehari sebelum exam aku tak study, tapi duk tengok cerita pendekar bujang lapok.
Baru aku perasan time gaduh kat penambang tu P Ramlee punya ketiak basah.
Hebatnya stress.
Sampai aku pun tak faham ape aku tulis ni.


2 comments:

Unknown said...

Atok da tua!! Haha...
Takmo stress2....nanti muka kedut!!
Cuma nebves mesti kne ada! Hehe..

MuBaroque said...

dah makin banyak uban. Nanti terpaksa blondekan warna rambut.